Szukaj na tym blogu

piątek, 9 grudnia 2011

Wymianka choinka pod choinke cd

Widzę że moja paczuszka dotarła już do Renatki, a jeszcze wczoraj rano znajomy straszył mnie że paczki które wysłał w podobnym terminie dotarły na miejsce dopiero w styczniu. W takim razie pokaże wam co dla niej wyhaftowałam
Jest to sorterek do mini hafcików ;) pod folie można wstawić karteczke z oznaczeniem danej mulininki, jest cały mięciutki także spokojnie może robić za poduszeczkę dla reszty igiełek czy szpilek. Mam nadzieję że właścicielce sie przyda

Chyba muszę poprosić gwiazdora o nowy aparat ;)

5 komentarzy:

Tami pisze...

Śliczny sorterek zrobiłaś, pomysł rewelacyjny, jak wpadacie na takie pomysły ??
Buziaki :)

Daniela pisze...

Fajny pomysł!

haftyśka pisze...

super pomysł! bardzo kreatywny :) a i samo wykonanie po prostu rewelacja!

Chaga pisze...

Fajnie to wymyśliłaś, już dawno miałam to napisać.
Na kwadraciku już znalazł się uzupełniony podpis :)

Unknown pisze...

kochana zapraszam cie do serialowej zabawy-szczegóły na moim blogu ;) sciskam